REGULAMIN REZERWACJI MIESZKAŃ ONLINE
W SERWISIE WWW.PRZEDZALNIANA64.PL
§1. DEFINICJE
Użyte w postanowieniach Regulaminu pojęcia, pisane wielką literą, mają następujące znaczenie:
- Regulamin – niniejszy Regulamin, określający zasady dokonywania przez Klienta Rezerwacji Online;
- Usługodawca – Artom P64 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, pod adresem: ul. Ks. J. Popiełuszki 64/66, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, której akta rejestrowe są prowadzone przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000792369, NIP: 7732490409, REGON: 383726390, kapitał zakładowy 50 000,00 złotych opłacony w całości;
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Serwisu, w szczególności dokonująca Rezerwacji Online;
- Rezerwacja Online – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta polegająca na udostępnieniu Klientowi przez Usługodawcę możliwości dokonania w ramach Serwisu rezerwacji internetowej mieszkania objętego Ogłoszeniem, wskutek czego w odniesieniu do tego mieszkania zostaje wyłączona możliwość dokonania Rezerwacji Online przez innego Klienta w Czasie Rezerwacji Online, zaś Klient, który dokonał Rezerwacji Online, uzyskuje prawo pierwszeństwa zawarcia Umowy rezerwacyjnej mieszkania objętego Rezerwacją Online;
- Rezerwacja Potwierdzona – Rezerwacja Online, w następstwie której nastąpiło przesłanie przez Klienta do Usługodawcy wszelkich wymaganych przez Usługodawcę dokumentów niezbędnych do podpisania Umowy rezerwacyjnej, jak również dokonanie przez Klienta Opłaty rezerwacyjnej, oraz potwierdzona przez Usługodawcę zakwalifikowaniem do zawarcia Umowy rezerwacyjnej;
- Czas Rezerwacji Online – czas, w którym Rezerwacja Online dokonana przez Klienta jest aktywna. Czas Rezerwacji Online wynosi 72 godziny. Początkiem biegu Czasu Rezerwacji Online jest Aktywacja Rezerwacji Online;
- Aktywacja Rezerwacji Online – moment rozpoczęcia biegu Czasu Rezerwacji Online, który następuje z chwilą potwierdzenia przez Usługodawcę dokonania przez Klienta Rezerwacji Online poprzez przesłanie Klientowi Potwierdzenia Rezerwacji Online;
- Formularz rezerwacyjny – formularz udostępniany przez Usługodawcę w Serwisie (w zakładce: [____]), umożliwiający Aktywację Rezerwacji Online;
- Potwierdzenie Rezerwacji Online – informacja przesyłana Klientowi przez Usługodawcę na adres email wskazany przez Klienta w Formularzu rezerwacyjnym, określająca szczegółowe warunki Rezerwacji Online, w tym: dane mieszkania objętego Rezerwacją Online; Czas Rezerwacji Online; wskazanie dokumentów, których przygotowanie przez Klienta jest konieczne do zawarcia Umowy rezerwacyjnej; opis wszelkich innych warunków, jakie Klient musi spełnić, aby doszło do zawarcia Umowy rezerwacyjnej; wysokość Opłaty rezerwacyjnej oraz dane niezbędne do dokonania Opłaty rezerwacyjnej przez Klienta; dane kontaktowe przedstawiciela Usługodawcy;
- Opłata rezerwacyjna – opłata uiszczana przez Klienta dokonującego Rezerwacji Online, płatna na zasadach, w wysokości i w terminie określonych w Potwierdzeniu Rezerwacji Online.
- Ogłoszenie – opublikowany przez Usługodawcę w ramach Serwisu opis konkretnego mieszkania przeznaczonego przez Usługodawcę na sprzedaż, w odniesieniu do którego możliwe jest dokonanie Rezerwacji Online;
- Serwis – portal internetowy prowadzony przez Usługodawcę, znajdujący się pod adresem www.przedzalniana64.pl, w ramach którego możliwe jest dokonanie przez Klienta Rezerwacji Online;
- Umowa rezerwacyjna – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, po przekształceniu Rezerwacji Online w Rezerwację Potwierdzoną, na podstawie której Usługodawca zobowiązuje się utrzymać Rezerwację Potwierdzoną do czasu podpisania przez Usługodawcę i Klienta umowy przedwstępnej sprzedaży mieszkania objętego Ogłoszeniem.
§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
a.1. Regulamin określa warunki i zasady świadczenia przez Usługodawcę na rzecz Klienta usługi umożliwiającej Klientowi dokonanie Rezerwacji Online mieszkania objętego wybranym przez Klienta Ogłoszeniem.
a.2. Regulamin jest udostępniony Klientom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Regulamin można pobrać https://www.przedzalniana64.pl/polityka-prywatnosci .
a.3. Serwis dostępny jest dla każdego Klienta, który posiada możliwość połączenia z siecią Internet.
a.4. W celu korzystania z Serwisu oraz możliwości dokonania Rezerwacji Online wymagane jest posiadanie urządzenia końcowego z dostępem do Internetu, zainstalowaną przeglądarką internetową: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari w wersji nie starszej niż [___] miesiące od wersji aktualnej – z włączoną obsługą JavaScript. Do korzystania z Serwisu może być wymagana obsługa plików cookies. Zakres korzystania przez Usługodawcę z plików „cookies” określa Polityka Prywatności, dostępna https://www.przedzalniana64.pl/polityka-prywatnosci
a.5. Warunkiem dokonania przez Klienta Rezerwacji Online jest zapoznanie się przez Klienta z Regulaminem, zaakceptowanie jego treści oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
§3. WARUNKI DOKONYWANIA PRZEZ KLIENTA REZERWACJI ONLINE
- Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje:
- w odniesieniu do usługi dostępu do ogólnodostępnych treści znajdujących się w Serwisie – poprzez wejście Klienta na stronę Serwisu;
- w odniesieniu do usługi Rezerwacji Online – poprzez wypełnienie Formularza rezerwacyjnego, zaznaczenie wymaganych pól i kliknięcie przycisku akceptacji (np. „Wyślij”).
- Korzystanie przez Klienta z usługi Rezerwacji Online wiąże się z koniecznością podania przez Klienta jego danych osobowych. Zasady przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych Klienta określa Polityka Prywatności Artom Budownictwo Sp. z o.o., dostępna https://www.przedzalniana64.pl/polityka-prywatnosci .
- Korzystanie przez Klienta z usługi Rezerwacji Online odbywa się w następujący sposób:
- Klient wybiera w Serwisie Ogłoszenie, zawierające opis mieszkania, które chciałby zarezerwować;
- Klient wybiera odpowiadający Ogłoszeniu przycisk „Zarezerwuj Online”;
- Klient wypełnia Formularz rezerwacyjny, który otwiera się po wybraniu przycisku „Zarezerwuj Online”;
- Klient zapoznaje się z Regulaminem i potwierdza stosownym przyciskiem akceptację treści Regulaminu;
- Klient zatwierdza wypełnienie Formularza rezerwacyjnego poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij”.
- Wypełnienie Formularza rezerwacyjnego wymaga podania przez Klienta następujących danych osobowych:
- imię i nazwisko;
- adres zamieszkania (miasto, ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy);
- adres korespondencyjny (miasto, ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy);
- numer telefonu;
- adres email.
- Klient zobowiązany jest do podania w Formularzu rezerwacyjnym prawdziwych i aktualnych danych. Usługodawca zastrzega sobie prawo weryfikacji poprawności wprowadzonych danych oraz odmowy zawarcia Umowy rezerwacyjnej w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości.
- Po wykonaniu przez Klienta czynności, o których mowa w ust. [Błąd: Nie znaleziono źródła odwołania] powyżej, Usługodawca przesyła Klientowi Potwierdzenie Rezerwacji Online na podany przez Klienta w Formularzu rezerwacyjnym adres email, co jest równoznaczne z Aktywacją Rezerwacji Online.
- Aktywacja Rezerwacji Online rozpoczyna bieg Czasu Rezerwacji Online.
- Czas Rezerwacji Online wynosi 72 godziny.
- Ogłoszenie objęte aktywną Rezerwacją Online otrzymuje status Rezerwacja Online i zostaje przy nim umieszczony licznik odliczający czas do końca Czasu Rezerwacji Online.
- Z chwilą Aktywacji Rezerwacji Online:
- Ogłoszenie objęte Rezerwacją Online zostaje oznaczone informacją Rezerwacja Online;
- w odniesieniu do Ogłoszenia objętego Rezerwacją Online zostaje wyłączona możliwość dokonania Rezerwacji Online przez innego Klienta w Czasie Rezerwacji Online;
- Klient, który dokonał Rezerwacji Online, uzyskuje prawo pierwszeństwa zawarcia Umowy rezerwacyjnej mieszkania objętego Rezerwacją Online.
- Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości Usługodawca wskazuje, iż prawo pierwszeństwa zawarcia Umowy rezerwacyjnej, o którym mowa w ust. [Z chwilą Aktywacji Rezerwacji Online:] pkt [Błąd: Nie znaleziono źródła odwołania] powyżej, nie jest prawem pierwokupu w rozumieniu art. 596 i n. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Z chwilą Aktywacji Rezerwacji Online Klient zobowiązany jest do:
- dostarczenia Usługodawcy wszelkich wymaganych przez Usługodawcę dokumentów niezbędnych do podpisania Umowy rezerwacyjnej i uzyskania przez Klienta Rezerwacji Potwierdzonej, w formie, terminie i według wytycznych określonych przez Usługodawcę w Potwierdzeniu Rezerwacji Online;
- dokonania zapłaty oraz przekazania Usługodawcy potwierdzenia dokonania zapłaty Opłaty rezerwacyjnej w sposób i w terminie wskazanych w Potwierdzeniu Rezerwacji Online.
- Po spełnieniu przez Klienta warunków wskazanych w ust. [Błąd: Nie znaleziono źródła odwołania] powyżej Usługodawca nadaje Rezerwacji Online status Rezerwacja Potwierdzona. Wszelkie szczegóły dotyczące podpisania Umowy rezerwacyjnej są ustalane pomiędzy Usługodawcą a Klientem indywidualnie.
- W przypadku niespełnienia przez Klienta któregokolwiek z warunków wskazanych w ust. [Błąd: Nie znaleziono źródła odwołania] powyżej, Usługodawca anuluje Rezerwację Online i zmienia status mieszkania objętego danym Ogłoszeniem na Dostępne. Anulowanie Rezerwacji Online przez Klienta jest niemożliwe.
- Na 24 godziny przed zakończeniem Czasu Rezerwacji Online Klient otrzymuje wiadomość email na podany przez niego w Formularzu rezerwacyjnym adres email, informującą go o czasie, jakie pozostał do upływu Czasu Rezerwacji Online.
- Usługa dostępu do ogólnodostępnych treści znajdujących się w Serwisie świadczona jest przez okres dostępu Klienta do tych treści. Umowa o świadczenie usługi Rezerwacji Online wygasa (rozwiązuje się) z chwilą wykonania tej usługi przez Usługodawcę.
§4. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Reklamacje dotyczące usługi Rezerwacji Online Klient może składać drogą elektroniczną, pod adresem: sprzedaz@przedzalniana64.pl.
- Reklamacja powinna zawierać w swej treści: imię i nazwisko Klienta, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- O ile bezwzględnie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa nie stanowią inaczej, Klient może złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Usługodawcę.
- O decyzji Usługodawcy Klient zostanie powiadomiony w formie wiadomości elektronicznej skierowanej na e-mail podany przy składaniu reklamacji.
§5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiana przepisów powszechnie obowiązującego prawa, uznanie postanowienia Regulaminu za niedozwolone bądź zmiana sposobu świadczenia usługi Rezerwacji Online.
- Klient zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu z 30-dniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie informacji zawierającej opis zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie Serwisu przez okres co najmniej 30 dni oraz poprzez wysłanie z 30-dniowym wyprzedzeniem wiadomości zawierającej zmieniony Regulamin na podany przez Klienta w Formularzu rezerwacyjnym adres email.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin wchodzi w życie dnia 22.06.2020.